Assassin's Creed Valhalla

 





Yapımcı:Ubisoft

Oyun Türü: Aksiyon Macera 


Bu oyunun incelemesine iyi yönlerinden başlayacağım.Başlamam gerekirse oyun 873 yılında Vikinglerin Britanya istilasının kurgusal bir tarihini anlatmaktadır. Oyuncu, Suikastçı Kardeşliği ile Tapınak Şövalyeleri arasındaki çatışmanın ortasında kalan bir Viking akıncısı olan Eivor'u kontrol ediyoruz.



 Assassin's Creed Valhalla ondan önceki çıkan iki oyuna benziyor,yani  benzer savaş mekanikleri ile aynı şekilde gezdiğimiz bir oyun. Oyunun açık dünyası cidden dolu yapılacak tonla şey var ve bu sefer yapılacak şeyler geçen seferki oyunlar gibi oyuncunun sadece zaman geçirmesi için değil,yapılan çoğu şey için gerçekten uğraşılmış.Oyunun açık dünyası gayet güzel gözüküyor ben gezerken gayet iyi vakit geçirdim.Ayrıca bu kadar uğraşılmış olmasına rağmen harita ciddi manada büyük.Oyunun müzikleri cidden hoş yapılmış, oyunu oynamazken normal bir zamanda da dinlenebilecek gayet hoş müzikleri var.Oyun da ciddi manada fazla boss var.



Oyunun kötü yönlerinden bahsetmem gerekirse,dövüş mekanikleri cidden kötü benim eğlence mi en çok baltalayan sorunlardan birisi bu ayrıca vuruş hissiyatı da iyi değil ne kadar dövüşlerin sonunda bitirirken yapılan özel öldürme stillerinde iyi olmasına rağmen bunlar daha az olduğu için genel olarak vuruş hissiyatı iyi değil.Oyunda boss sayısı fazlasıyla yeterli seviyede fakat bu boss savaşlarının hiç biri özel veya akılda kalıcı değil evet boss savaşı sayısı fazla fakat bu boss savaşları çok iyi değil aklımda kalan birkaç boss savaşı kalsada bu kadar fazla boss savaşı varken daha iyilerini görmeyi beklerdim.Oyunda hikayeyi ciddiye almaya başaramadım oyun ne açık dünyada gördüğüm hikayeleri ne ana hikayeyi ciddiye almamı sağlamayı başaramadılar. Oyundaki karakterlerinin mimikleri cidden beğenmedim karakterlerin hiç biri bana cidden yaşıyormuş gibi hissettirmeyi başaramadı.Son ve en önemli sorun oyun cidden bug dolu hem de bu buglar aşırı komik, bir örnek vermem gerekirse oyun da bir noktada karakterimle gemim garip şekilde birbirlerine girdi ve ben bir süre öyle dolaştım sonra düzeldi,bunlar ne kadar komik olsa da oyun bug dolu ve cilalanmadan piyasaya sürüldüğü belli. 



Artılar:

+ Oyunun açık dünyası çok güzel görünüyor.

+ Oyunun müzikleri çok hoş olmuş.

+ Son derece fazla boss savaşı var.

+ Açık dünya dolu ve üstünde uğraşılmış.


Eksiler:

- Savaş mekanikleri kötü ve vuruş hissiyatı belirli hareketler hariç kötü.

- Boss savaşları ne kadar fazla olsada bu kadar boss savaşı arasından çok az bir kısmı akılda kalıcı.

- Oyun sizin hikayeyi ciddiye almanızı sağlayamıyor

- Karakterlerin mimikleri çok kötü

- Oyun inanılmaz derecede buglu


Hiç yorum yok